Felly Jajo's
Fhe'Yee

welcome babes !



Felicia Jacinta John <3

hello hallu chikebungg chikebungg. welcome to my world. click 'follow' to enjoy more! (;


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Felicia Jacinta
Others: ? ? ?


anak iban wajib ngajat?

hello (:

hrm.ngajat?oh no!boleh ke aku ngajat?ye la.dlm IC mmg lah iban.tapi ngajat?not me okay? Bukan aku tak tahu langsung. Tahu tu adalah sikit-sikit. Sebab kat school ada ekot tarian. Dulu masa kecik-kecik selalu lah ekot pertandingan and menang. :3 (bangga+malu). Semenjak dua-menjak dh meningkat dewasa ni agak kulop sikit. okay-okay. Bukan sikit tapi banyak-banyak. :3 ketawalah kamu olang? jahat tol :/

okay. tadi lepas je aku mandi,mamy aku yg ter-syg tu tengah dengar sarawak.fm, dan ngam-ngam lahu ngajat yang kuar. Terus lah mamy aku menge-syorkan aku untuk belajar ngajat. As anak perempuan yang baik aku angguk je lah. Maybe aku interested sikit sebab masa gawai hari tu aku ada tengok perempuan-perempuan kat kampong aku ngajat. Cantik + Sempurna. Ngajat adalah tradisi iban. Maybe I do have to learn it dough :/ suck alot!

okay-okay. Lepas ni nak tengok cara-cara ngajat yang baek dr youtube. Gunakan internet dengan bijak ye saudara-saudari :D FYI, aku dah ada 'ngepan'. tahu apa itu ngepan. well, ngepan itu adalh spender. hahaha. okay-okay. bukan spender tapi baju tradisional untuk acara ngajat bagi perempuan. So,kerja aku menjadi lebih mudah. Sudah ada baju jadi tinggal belajar tarian ngajat je :D baiklah.

harap dapat jadi pengajat yg terbaek !


fuyoo. cantek kan?macam akuu. haha. takla-takla.haiya. Orang nak berangan skit pun marah lah kamu olang ni. hehe :D

berceloteh cukup sampai di sini.

jumpa lagi di entri yg akan datang.

bye-bye