Felly Jajo's
Fhe'Yee

welcome babes !



Felicia Jacinta John <3

hello hallu chikebungg chikebungg. welcome to my world. click 'follow' to enjoy more! (;


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Felicia Jacinta
Others: ? ? ?


my girlfiey sayang ♥

hello (:

untuk blog kali tok.aku akan cerita serba serbi sdikit sal girlfieys aku.girlfiey aku is the one yang merupakan kawan baik aku dunia akhirat!


mula dari kiri --> FELLY,ANNE,AIREEN & DEPH

kami gelar group atas nm gabungan kmi semua iaitu FELLYREEN DEPHENNA ♥ si kiut deph yg pikirkan idea nama tu..sayangs deph kiut sgt2..

ku stat kenalkan diaorang ekot tarikh lahir lah ho?


FELICIA JACINTA

tok aku. aku paling tua antara kmi genk. ku lahir 19 march 1995.aku slalu nya jadi penasihat setia dlm group kmi.yela.dh nm yg pling tua kan?jaga mreka ni mcm jga adik2 aku sndrik.sayang mereka!tp mreka pun ada jaga aku jugak.walopun aku paling tua,tp bab2 manja aku lah ya!!hahahhaa :D nyoooooo >___<''



ADRENNA ANAK TUAH

ni anne.dia second tua.dia lahir 29 April 1995.anne ni sensitif.dia minat gothic bha.style pun mcm gothic.dia pentingkan penampilan.tp dia pandai.straight A's oh PMR! steady tuu!dia ni cpt cemas trutama pasal penampilan dia.dia skrang tgh dlm dilemma sbb jerawat kat muka dia.kmi as genk sokong dia lah n bri dia mcm2 nasihat.dia dgr lah.skrg dh okay kot~dia ni also slalu kena tggl oleh kmi.haha.kcian.cm waktu balik,kmi akan balik dulu.mmg dia last kmudian dia kan jerit "OI,KNP TGGLKAN SAYA?" hahaha. n then kmi trus ktawa.kcian anne. :D hehe.tp best lah dgn anne.dan dia cinta VICTOR MARSHALL :D


AIREEN BULAN

ni aireen.kmi pngl dia bulan.dia lahir 22 OGOS 1995 .dia ni besttt! dia manja. n dia paling cantik dlm group kmi.dia kayan.dia ni plajar baru pindah bln januari yg lepas dr smk pujut.mula2 dia rapat dgn aku.n then dgn deph & anne.dia suka buat lawak & buat kmi gelak.antara kmi genk aku paling rapat dgn dia.hbgn aku n family dia pun otei.dh mcm family sndrik.aku pling bnyk sharing ngn dia sbb dia pendgr yg baek.aku suka manja2 ngn dia sbb dia pun manja.so manja+manja=MANJAIEY ♥ dan dia cinta ACQAL MUTANG :D


DEPHENNIE SOFEA

ni deph.dia paling muda.dia lahir 01 JANUARI 1996.hah? tahun 96' .ehem.aku tak slh tulis otei.mmg dia lahir thn 1996.dia anak angkat.soo...fhm2 lah.then dia ni sgt sgt sgt sensitif.biasalah,dia anak tunggal.tp dia kiut~muka dia kecikk n dia manja..tp jiwa kental beb!haha.dia ni slalu da msalah.but no worry bebeh!kami kn ada :D dan dia sgt mencintai RICKY RAYMOND :D

haa. kiut kan?erm. here's more pictures of us..








OTEII .that's it.

i love my girlfieys !! they are my life . they are the reason i keep on SMILING :D

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ FELLYREEN DEPHENNA ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


sayamungkinbanyakkarenahtapisayabukanbudakbermasalah :D