Felly Jajo's
Fhe'Yee

welcome babes !



Felicia Jacinta John <3

hello hallu chikebungg chikebungg. welcome to my world. click 'follow' to enjoy more! (;


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Felicia Jacinta
Others: ? ? ?


single or couple? :/

hello (:

fuuuuuu fuhhhhh *tiup tiup*

wahhh.berdebunya bloh aku eyy.fuh kanan.fuh kiri.aisehhh.haha.okayokay.pa tajuk entri kali ni?

SINGLE OR COUPLE?

okayokay.kenapa aku pilih tajuk ni untuk entri kali ni?jawapannya adalah..sebab aku baru je break dgn mamat boyfiey aku tu.banyak tau insiden2 yg blaku spanjg bulan 7 ni.huh.not a very good month dough.well,hdp mesti ditruskan.yela.nak excape bln july mana dpt kan?cian dierr.well,aku akn eleborate(macam chemistry plak) fasal single n couple ni.

SINGLE

tarek nafas...HEMBUS~ melalui mulut ye.haha.okay.single?aku dh masuk kategori ni dh.dh member club dh ku.erm.kira 2 hr yg lepas aku mendftar.ahha.kebaikan fasal single is that kita bebas ntk apa saja.lepak dgn kwn.ushaa laki.hahahha.gedik indahh.n mcm-mcm lah.takda yang kongkong,jeles n pa bnda nth~tp kalo single.boring jugak!takda untuk dimsg.hp sunyi.takda bersyg2.takda k berjiwang2.btl tak?hey wale wale hey!susuah lah!complicated juga life single ni.kalo tgk org kapel,kita pun nak jugaa!!!gila babun!!

COUPLE

okay.ni pun sm juga.ada advantages n disandvantages.dgn bercouple,kita dpt share2.dating.mesra.tak lah bosan.tp kalo pergaulan bebas sgt,tak ka menuju ke MAKSIAT.kan kan?heiyaa.itulah keburukan dia.kalo terlalu syok love2 msg2 smpai tgh mlm,pelajaran mok g mane kan?aiyoo.banyak susah one!yela.kita nak juga kan ada couple.dpt spent tyme sm-sm.tak perlu jeles tgk org.tp kalo dh break?hah!!mulalah membenci memfitnah.klaie.babun juak nak?heiyaaa:/

kesimpulannya,
pikir2 lah kita mauk yg mana satu kan?manusia ada otak boleh pikir :D

bila kawan bercinta,kita pun mahu bercinta.bila kawan pegang tgn,kita pun mahu pegang tgn.bila kawan nak merokok,kita pun nak merokok,bila kawan ponteng skolah,kita pun nak ponteng skolah.tp kenapa bila kawan kita nak belajar,cemerlang dlm exam,pandai..kita tak nak n malas2 nak ikut?

THINK LA ! :D


sayamungkinbanyakkarenahtapisayabukanbudakbermasalah :P