Felly Jajo's
Fhe'Yee

welcome babes !



Felicia Jacinta John <3

hello hallu chikebungg chikebungg. welcome to my world. click 'follow' to enjoy more! (;


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Felicia Jacinta
Others: ? ? ?


habis sudah xD ! yeppie!

# hello beautifuls n handsomes ;D

hari ni happy sebab dh lepas dr tension exam n cuty seminggu . walopun bgitu tp homework maseh banyak =.= tapi takpe . this year last buat homework skul bah :) wee~ positif positif yerr? tadi kat skul macam biasa waktu pagi mmg takda jalan sama Basil sbb sememangnya dia lambat dtg. so aku jln ngn Deph. then waktu rehat baru jln sm ngn Si Basil. tak makan tp Pkarh order Kopok lekor lebih so sharing is caring okay? haha. then Basil beli Pishbul hahaha :) aku gigit cikit2 dia makan semua ceyyy tumam! haha. tau tak? tadi kat kantin Si basil ada kish dahi aku. yayaya romantik juga tp sy tak slesa org tengok. bie bieee :/ yaloo.. bkn smua org suka kita kan? hm.

kan tadi exam PJK, apajaklahhyarr nak? hahaha. 20 minit ja aku jwp soalan exam ya tek. haha . PRO bah PRO ! hhahaa. bulat bulat tembak tembak ja . asal siap . ahha. then aku n Basil mmg dh plan waktu rehat td kalo dia tgk aku g toilet dia msti g toilet juga neh apa ssh maka kelas sblah myebelah ja.hehe. so aku g toilet skali aku tgk Famie yang kuar elehh.. then tyme aku balik dr tandas, aku tgk Basil. so kmi dua jalan punya jalan. hahaha. then masuk kelas. dhlah smpat bertumbuk kat tgga, hairan org form 3 kat bwh tu tgk. hahaha. mfkan klakuan abg n akak kmu ni. haha.then waktu balik cm biasa jln sama..

kan aku ada ikot Debate english bah so aku stay. aku date ngn Basil kjp ja tadik. then smblm aku g latihan debate.. dia ckp LOVEYOU then dia kish pipi aku.. then aku minta dia kish pipi aku yg sblah lagi. haha. dia kish then dia ckp "nak lebih-lebih juga" AIEEE ! MESTII! hahahaha xD! then aku ckp LOVEYOUTOO then kish muahh muahh. hahaha :) geli kan? haha. hal korang laaa xD! org angau nang cmtok. ngaku ja korang pun cmyaa elehh mok tapok2 :D wee~ ♥ okay thanks ya ja . ILOVEYOU BASIL