Felly Jajo's
Fhe'Yee

welcome babes !



Felicia Jacinta John <3

hello hallu chikebungg chikebungg. welcome to my world. click 'follow' to enjoy more! (;


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Felicia Jacinta
Others: ? ? ?


Agama.

# hello dan salam sejahtera saya ucapkan kepada semua makjluk yang bernafas di muka bumi ini. saya,Felicia Jacinta John akan berkongsikan beberapa pendapat saya mengenai tajuk pendek yang sememangnya pendek cuma ada satu perkataan ja iaitu A.G.A.M.A. cara menyebutnya ialah A-GA-MA. baguss. pandai. tepuk dada sendiri yea? :]

"semalam saya check inbox.aireen ada sent satu link youtube kat saya.saya click la.layan punya layan. ha. ni VIDEO dia.check-check-check it out. dah tengok? baiklah.marilah kita sama-sama menghayati dan renung-renungkan lah apa yang Hjh Irena Handono tu ucapkan. yes,pasal Kristian dan Islam. kenapa? kenapa harus ajarkan, i mean,mendakwahkan ajaran Islam tp mengecilkan kami,Kristian? masih berlakukah sifat perkauman antara kita ni? ke'mon lah. SATU MALAYSIA. lama dah kan? termaktub dalam Perlembagaan Malaysia -KEBEBASAN BERAGAMA-. dari zaman sebelum kemerdekaan lagi, kat buku rujukan dan teks sejarah -AGAMA ISLAM MENJADI AGAMA RASMI TETAPI AGAMA LAIN MASIH BOLEH DIAMALKAN-. kan? para pelajar tentu tahu. saya sememangnya bukan peminat nombor 1 sejarah, tp hal2 cmni tahulah.

jujurlah,saya bukan nak marah2, saya cuma sangat kecil hati melihat agama yang saya dari kecil amalkan,Tuhan yang dr kecil saya sembah dan puji,roti kudus yg saya terima sejak komunian dan gereja yang saya tuju setiap minggu sepanjang tahun..dikatakan tipu dan bohong semata-mata oleh si pengucap itu. saat saya mendengar dia mengatakan Tuhan Jesus adalah dewa matahari dan apa saja yg dia kata, saya menangis. Anak Allah Taala, TUHAN JESUS KRISTUS yg saya cintai dan sayangi dikatakan seperti itu. bagaikan mengutuk dan mengata saya sendri. bagi saya, semua ni... TAK PAYAH JELAH okay semua? kita ni sama manusia. ada agama sendiri. mengamalkan adat resam dan kepercayaan sendri. DOK SAH LAGUU NI. :] marilah kita sama2 sayang menyayangi. kerna, pkara kecil sekecil taik ugek yg melekat kat gigi pas makan daun ubi ni dapat mnyebab kan kehancuran antara rakyat. pcayalah.

biarlah kita sama2 menyembah TUHAN yg kita masing2 percaya dan cintai. kerana TUHAN itulah yang menentukan kita tempat di syurga. SEBAGAI UMAT KRISTIAN, SAYA AMAT MENCINTAI TUHAN JESUS KRISTUS. ALLELUIA. :n: