Felly Jajo's
Fhe'Yee

welcome babes !



Felicia Jacinta John <3

hello hallu chikebungg chikebungg. welcome to my world. click 'follow' to enjoy more! (;


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Felicia Jacinta
Others: ? ? ?


She is Da One !

# hello dan selamat pagi saya ucapkan kepada semua makhluk ciptaan Tuhan yang masih bernafas hingga ke hari ini. ucapkan syukur kepada Tuhan kerana telah memberikan kita satu lagi hari ntk dinikmati dan menyembahnya. hari ini blog saya akan mengisahkan ttg idola sya yang sememangnya saya baru nak minat. nth knpa lah. haha. dia ni kalau berlakon berwatakan jahat. tp di luar set,dia baik sangat dan sweet! dia cute kamu org tahu? saya paling suka style dan rambut dia.. saya nak slim cam dia juga wee. sah parah idol besar besar ni. sendatsendat! hahaha. okay. ni ha sedikit sebanyak ttg dia..

Michella Putri :face26:

Michella Putri
Nama lahir : michella putri
Lahir : 31 Ogos 1994 (umur 18)
Bendera Indonesia : Indonesia Jakarta
Nama lain : Chella
Pekerjaan : pelakon

Michella Putri (lahir di Jakarta, 31 Ogos 1994; umur 17 tahun) adalah Model dan pekalon drama dan filem Indonesia. Gadis berketurunan Yogyakarta-Jawa-Bugis memulai kariernya melalui dunia model dengan bergabung di OQ Modeling School, walaupun hanya beberapa bulan sahaja dan kemudian mencuba peruntungannya untuk di dunia lakonan. Gadis yang masih duduk di kelas 2 SMA Pembangunan Jaya Jakarta ini mengakui akan tetap terus berlakon.

haaa. tu je saya tahu. haha. well,skarang wajah Michella Putri ni menghiasi wallpaper hp. kalah gmbr Basil. hahaha. dan poster dia juga akan saya cari dan lekat kat dinding tepi katil. my idol! wee ha! sayang Michella Putri!



:face50::face19::face12::face23::face43::face50: naaa! pelbagai reaksi ditunjukkan. bha, mok g pantai lok. k bye.~