Felly Jajo's
Fhe'Yee

welcome babes !



Felicia Jacinta John <3

hello hallu chikebungg chikebungg. welcome to my world. click 'follow' to enjoy more! (;


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Felicia Jacinta
Others: ? ? ?


kenapa nak ubah diri?

hai semua ! whatsappp? yerr. mcm nak minta chat kat whatsapp je kan? ohh ohh, sapa ada BlackBerry, add saya kat bbm k? ni number pin : 2A6750C1 . YERRR. melencongg jak tajuk ho? ANYHOOS, kenapa tajuk aku "kenapa nak ubah diri?" . sebab... okay okayy let me ask first, apa yang korang tak suka pasal diri korang? aku? aku tak suka sebab aku pendek.. kenapa aku tak tinggi mcm orang yang diam kat luar negara tu. mata aku wana brown. kenapa tak wana hijau or biru? tak pyh aku guna contact lens. aku hitam. kenapa aku tak putih cm mak aku? -_____-" aku gemuk. dehhh, kenapa aku tak slim mcm model? aku ada banyak tahi lalat. omaigatt, kenapa aku asyik jd tandas lalat ni?? --' haa, bnyk tau aku tak puas hati dgn diri aku ni. yng buat aku kdg2 jellymuch dgn org lain yg jauhhhhh lebih sempurna dr aku. tp, bila aku tgk sekali lagi, aku tgk ada yng terbantut pertumbuhan, buta, kulit bermasalah, obess, terlalu kurusss smpai bengkok blakang. bila aku tgk semua tu, dan aku tgk diri aku kat cermin, "THANK YOU GOD FOR THIS" . aku bersyukur okayy. kalo org lain tak dpt trma kita untuk siapa diri kita yg sebenarnya, kenapa perlu suffer? kalo 10 orang tak suka tgk kita, akan ada 100 orang akan makin sayang kita. :) so jangan ubah diri. tapi kita kena majukan diri. jgn biar orang pergunakan kita, pijak kpala kita. biar cantik ada otak, jangan cantik pd rupa saja :D