Felly Jajo's
Fhe'Yee

welcome babes !



Felicia Jacinta John <3

hello hallu chikebungg chikebungg. welcome to my world. click 'follow' to enjoy more! (;


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Felicia Jacinta
Others: ? ? ?


saya sedar wujudnya 'DIA'.

serammmmm! meremangg segala bulu aku ehhh. yerr apakahhh. belum apa2 gyk ho. okayy okayy. hello halliii halluuu ;D apa 'DIA' yaa? ee chackk apa yaa? haha. okay2. benda tok happen td baa. kan aku kerja kat pizza hut tek. ya bieyyy banyak alu jak orang makan sia. sik lejukkkk kah makan pizza ya? aku hari2 staff meal makan pizza pandeyy lejuu dah. okayy sekpa lah kira okay lah. pizza hut untung, kmk orang naik gaji la. haha. ada tyme ya tek, customer baru balik baa. so aku clean up table la. aku in hurry ba sbb ada customer gyk mok duduk sia. aku clean clean. ulang alik ulang alik aku ambik pinggan set table lap meja apa semua. sampai lah cgek table ya, bnyk pinggan bah. aku susun elok elok alu ku mok angkat nyaa. skali kaki aku tersangkut kat kerusi 'baby chair' ya. sial juak krusi yaa. kan hujung kasut aku panjang so tersangkut lah aku. mok jatuh ke blakang aku tyme ya. skali ada cgek tangan tok tolak aku naik balit. aku toleh ba, skali sekda orang. sejukk alu ja badan aku tyme ya. aku jalan cam besa jak agak singki alu ku engkah pinggan ya tek dlm singki. aku pikir dlm hati ba, tangan sapa ya kah tek sambut aku? lembut ada jak tangan ya. aku tanya geng aku, sorang pdh sekda cuz semua cdk busy tek bah. aku pkir sedalam dalam dalam dalam nyaa. then tertba perktaan nok kuar dr mulut aku "terima kasih Tuhan". naa. God is with me all the time ! alleluia !! Amen !! okay guyss, yalatek aku mok sharingg. walaupun kita tak nampak Tuhan, dia mmg ada. tengok, dia dah buktikan kat saya :')