Felly Jajo's
Fhe'Yee

welcome babes !



Felicia Jacinta John <3

hello hallu chikebungg chikebungg. welcome to my world. click 'follow' to enjoy more! (;


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Felicia Jacinta
Others: ? ? ?


gundah gulana.

hai. saya rasa lain lepas tengok post RT tu. sayangnya dia kat Fraveen. saya rampas kebahagiaan dia ka? tapi Fraveen yang nak jadi gerek saya balik. saya ke yang bersalah sebab menerima Fraveen kembali? saya ke bersalah sebab masih cintakan Fraveen? tapi masa tu Fraveen single, saya single, RT single. saya masih salah ka? saya masih dianggap merampas milik dia ka? :'( RT jahat dengan saya, kenapa saya perlu fikir perasaan dia?.. adakah Fraveen lebih bahagia bersama dia dulu.? RT rindu Fraveen, adakah Fraveen pun rindu dia? tapi RT cantik, banyak org mauk,. kenapa Fraveen juga dia rindu? adakah cinte mereka begitu kuat?.. adakah RT masih bermakna pd Fraveen? adakah sebab itu RT bergitu jahatnya dengan saya? adakah saya bersalah terhadap dia? adakah hubungan saya dan Fraveen ni salah? salah kah saya mencintai Fraveen? adakah hati&jiwa Fraveen milik saya atau sedetik masih pd RT?.. okaylah, saya nak menangis. bye.