Felly Jajo's
Fhe'Yee

welcome babes !



Felicia Jacinta John <3

hello hallu chikebungg chikebungg. welcome to my world. click 'follow' to enjoy more! (;


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Felicia Jacinta
Others: ? ? ?


just gettin' BETTER.

ohmygod! :O brapa tahun dah tak update blog ho? haha. ya baruk over. TAHUN gk ya. hahaha. tak sangka masa berlalu terlalu cepat. haha. perghh, mcm rumah terbiar jak blog tok sekda berita ho? sorry lah nak. online facebook pun jarang smpai ada notification dr FB mdh 'FeliciaJacintaJohn, your friends haven't heard from you for a while, please post an update" . hahaha.FB merayu dr aku dohh. kau hadee?? hahaha. cian FB. busy betul kerja semanjak dua tiga menjak ni. asyik SPLIT n CLOSING. sbb staff banyak tak turun kerja. tu lah pas trima gaji mmg tak pkir nak kerja. pas nmpk duit kat dompet tu makin kering baru terhegeh-hegeh nak OT. gamal dik nyakk! hahaha. sorry-sorry. baiklah. apa cer aku sekarang? APA CER?! hahaha. apajaklah. aku okay. just O-KAY. hee. ya, aku masih belum boleh menerima ketiadaan Fraveen. SEJUJURNYA. kenapa ek? sedangkan dia dh bahagia dengan Ruster. Ruster dah unblock aku. ouh ok, BAIKLAH. saya gembira sebab takda yg dengki-dengki tak tentu pasal lepas ni. at least satu beban dah ringan. boleh bernafas dengan cemerlang pasni. btw, i'm so happy sebab kerja kat pizzahut. sy dh ada Ummi Jasmine sebagai Ibu yg sgt menyayang&sporting. Miss Bukas, manager yg sgt bestt&gempak merangkap Kakakku tersayangg~, Erwin&Awang, manager yg macho lah sgt~ haha. para abg2 kitchen-Darrel,Saiful,Terrence,Tony,Faizi,Nick& Joshua yg asyik kata aku adik manja&garang. HAHAHA . All star tersayang, Mas Ameero. hahaha. senior, Winnie,Patricia,Tiffany,Dayang,Kelly,Abu,Othman yg amat2 baik! dan Le Bestfriends, Gwen,Fafa,Iylia yg selalu ada di sisi ntk ketawa,menangis dan menggila bersama. dan sudah pasti si senget tersayang, FazWahap, yg sentiasa disana,mendengar setiap suka&duka aku. sesungguhnya aku hargai hubungan ini Senget! terima kasih atas hbgan merangkap persahabatan yg Tuhan takdirkan ini. aku happy di pizzahut! sungguh! so, my life is gettin' better. i miss my GengGossip. harap mereka baik-baik syg sahaja. okay then, till then. bye !